Poniraviurheilu on supervoimani!

SPRY

Suomen Poniraviyhdistys ry eli SPRY on perustettu vuonna 1994. Toiminnan tarkoituksena on raviponitoiminnan kehittäminen ja ylläpitäminen yhdessä Suomen Hippoksen kanssa. SPRY pyrkii valvomaan jäseniensä etuja poniraviurheilussa, toimimaan asiantuntijana poniraviurheiluun liittyvissä asioissa sekä kiinnittää erityistä huomiota siistiin ajotapaan ja ponin käsittelyyn. Jäsenille järjestetään vuosittain erilaisia cupeja, muunmuassa Rehti-kilpailu ja Karin kannu kundeille.

Liity jäseneksi

Liittymällä yhdistyksen jäseneksi olet tukemassa oman harrastuksesi etujen ajamista ja pääset osalliseksi moniin jäsenille järjestettäviin kilpailuihin, saat tiedotteita, jäsenalennuksia järjestettävistä tapahtumista jne.

Vuoden 2024 jäsenmaksut
Jäsen 25 euroa / vuosi
Kannatusjäsen 10 euroa / vuosi
Yhteisökannatusjäsen 100 euroa / vuosi
Liity jäseneksi täällä.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Tutustu poniraviurheilun esittelyvideoihin - saa mielellään myös jakaa :)
Missä pääsee lajiin tutustumaan? Katso listamme kokeilutalleista.

Ethän kiusaa

Spry Nutokun tekemä video vetoaa meihin kaikkiin. Jokapäiväisessä elämässä , somessa , koulussa , vapaa-aikana.

#ethänkiusaa #lopetakiusaaminen

11.5.2021

Et ole yksin- chat  ja ILMO-palvelu

Suomen poniraviyhdistys  ei suvaitse  minkäänlaista häirintää tai syrjintää.

Jos sinulla ei ole aikuinen kenen kanssa jutella asioista ,voit käyttää palvelua Et ole yksinAvautuu uuteen ikkunaan

Omista rajoista kiinni pitäminen ei aina ole helppoa. Joskus myös omien oikeuksien puolustaminen voi tuntua pelottavalta, jos vastassa on esimerkiksi aikuinen tai pelko siitä, että joutuu toisten pilkan kohteeksi. Jokaisella ihmisellä on oikeus koskemattomuuteen, omiin rajoihin ja väkivallattomuuteen.

Väestöliiton ja suomalaisen urheilun Et ole yksin -palvelussa saa apua ja tukea, jos on kohdannut epäasiallista käyttäytymistä, seksuaali- tai muuta väkivaltaa urheiluharrastuksessa. Epäasiallinen käyttäytyminen voi liittyä esimerkiksi kiusaamiseen tai päihteiden käyttöön. Palveluun voi ottaa yhteyttä nimettömästi.

ILMO-palveluAvautuu uuteen ikkunaan

Jokaisella on oikeus ilmoittaa, jos epäilee doping-, kilpailumanipulaatio- tai katsomoturvallisuusrikkomusta tai muuta eettistä rikkomusta urheilussa. Puuttumalla rikkomuksiin autat suojelemaan urheilijoita ja urheilua sekä turvaamaan tasavertaiset ja turvalliset lähtökohdat kaikille urheilijoille.

Suomen urheilun eettisen keskuksen SUEKin ILMO-palvelussa voit tehdä ilmoituksen urheilijan tai muun toimijan epäeettisestä toiminnasta, esimerkiksi häirinnästä tai muusta epäilyttävästä toiminnasta esimerkiksi kilpailumanipulaatioon liittyen.

Ilmoituksen voi tehdä nimettömästi tai nimellä, ja ilmoituksen sisältö käsitellään luottamuksellisesti. Kaikki saatu tieto analysoidaan mahdollisia jatkotoimenpiteitä varten. Puuttumalla rikkomuksiin autat suojelemaan urheilua sekä turvaamaan tasavertaiset ja turvalliset lähtökohdat kaikille urheilijoille.

Poniraviurheilu on häirintävapaa alue #häirinnästävapaahevosalue.