Spryn NuToKu haku kaudelle 20-21

12.11.2020

Kuva Eveliina Hietanen

Oletko aktiivinen ja sanavalmis nuori, joka voisi toimia yhdistyksemme nuorena lähettiläänä?
Nuorta, jolla olisi paloa viestiä, ottaa kantaa, innostaa, osallistua ja vaikuttaa? SPRY Nutokuun haetaan uusia nuoria mukaan toimintavuosille 2020-2021. Nyt on aika kontaktoida omat nuoret ja hakea mukaan tähän nuorten verkostoon. Toivottavasti saamme paljon hyviä hakemuksia ja jälleen upean nuorten vaikuttajien ryhmän.

Kipinää vaikuttamiseen? Haluatko saada kokemusta vaikuttamistyöstä? Suunnitella nuorten projekteja? Tutustua muihin aktiivisiin poniraviurheilua harrastaviin nuoriin sekä olla mukana tekemässä Spry n toiminnan tulevaisuutta? Hae mukaan Nutokuun.

Vaikuttajanuoret  voivat edustavaa poniraviharrastajia  mm. erilaisissa nuoriso- ja sidosryhmätapahtumissa sekä Spryn päätöksenteossa.  Nutoku nuorten  tärkeänä tehtävänä on tuoda nuorten ääntä kuuluville ja tehdä nuorten näköistä toimintaa. Spryn hallitus  koordinoi vaikuttajanuorten toimintaa ja mahdollistaa toiminnan ideoiden sparrauksen, mentoroinnin ja toimintabudjetin muodossa.

Nutokun toimikausi on kalenterivuosi ja syksyllä 2020 haussa valitaan uusia nuoria toimikaudelle 2020-2021. Verkoston haku on vuosittain marraskuussa ja uudet jäsenet valitaan vuodeksi kerrallaan.

Verkosto koostuu  vaikuttamisesta innostuneesta nuorista ympäri Suomen, ja sinä voit olla yksi heistä!

Kenelle: 12-25 vuotiaalle

Milloin: nyt

Miten: ole yhteydessä Spryn hallitusjäseneen  Eveliina Hietaseen ; WA:in kautta 044-2104864 tai messenger, sekä  nuorisojäseneen Tia Hänniseen  WA:pin kautta 041-3625823

Tia Hänninen kuva: Siiri Haapalainen