Viimeinen erä leiripaikkoja on nyt varattavissa

4.4.2024

Suomen Poniraviyhdistys juhlii 30 toimintavuottaan huikealla Poniraviurheilijoiden Suurleirillä, jolle odotetaan tulevan mukaan jopa 60 lasta ja nuorta. Leiri järjestetään Teivon raviradalla ja Varalan Urheiluopistolla Tampereella 4.-7.6.2024. Poni ja hevoset sekä kaikki niihin liittyvä toiminta järjestetään Teivossa ja majoitus, ruokailut osa osa ohjelmasta Varalan Urheiluopistolla. Välimatkat hoituvat tilausbussilla. Leirin ohjelma sisältää monipuolista ja laadukasta toimintaa poniraviurheilun, ponien hyvinvoinnin ja lajin yhteisöllisyyden kehittämisen parissa. Osallistujat jaetaan leirillä ryhmiin teeman/kokemustason mukaan. Ponileirin loputtua perjantaina  7.6. järjestetään Teivossa  SPRY 30 vuotta -juhlaponiravit.

Leiripaikan on hinta 199 euroa. Ensimmäiset 30 leiripaikkaa on nyt asetettu varattavaksi. Seuraavat 30 paikkaa asetetaan varattavaksi helmikuun alusta alkaen. Teivon Ravikoulun käyttämässä lippukaupassa, jossa on paytrailin kautta monipuoliset maksutapavaihtoehdot.

Lisätietoja leiristä ja varaukset tästä linkistä: https://events.liveto.io/events/poniraviurheilijoiden-suurleiri

Leirin edullisen hinnan mahdollistaa SPRY:n ja hevosalan toimijoiden yhteistyö. Kutakin leiripaikka varten on haettu ja edelleen haetaan 149 euron avustus alan toimijoilta, jotka ovat lähteneet upeasti mukaan. Lisäksi Suomen Hippos Ry avustaa leirin järjestämistä.

Tähän mennessä leiriä tukevat:

Pääyhteistyökumppanina:
Hankkija