Webinaari uusista sääntömuutoksista ma 31.1. klo 18

27.1.2022

Kaikille poniohjastajille suunnattu maksuton webinaari toteutetaan Teamsissa ma 31.1.2022 klo 18 alkaen. Kilpailutuomari Jarkko Korhonen kertoo poniohjastajia koskevista uusista sääntömuutoksista ja ennen kaikkea keskitytään uusiin ajotapasäännöksiin, jotka ovat olleet voimassa 1.1. alkaen - ajotapojen uudet rangaistusmääräykset otetaan käyttöön siirtymäjakson jälkeen 1. maaliskuuta.

Jarkolle voi esittää myös aiheeseen liittyviä kysymyksiä. Kysymyksiä voi lähettää etukäteen Poniraviyhdistyksen Instassa / Facebookissa tai maililla poniraviyhdistys@gmal.com. Kysyä voi myös webinaarin aikana.

Webinaariin ei vaadita ennakkoilmoittautumista. Kirjauduthan sisään omalla, koko nimellä. Koulutukseen osallistumalla voi korvata pakollisen lisenssikokeen (2004 ja 2008 syntyneet poniohjastajat)

Lisätietoa uusista ajotapasäännöistä löytyy täältä ja nämä koskevat myös poniohjastajia.