Liity jäseneksi

Suomen Poniraviyhdistyksessä on kolme erilaista jäsenlajia.

Sääntöjen mukaiset jäsenyyslajit

Jäsen  on vähintään 6 vuotias , joka sitoutuu noudattamaan yhdistyksen sääntöjä ja suorittaa yhdistyksen määräämän jäsenmaksun. Kokouksissa 18 vuotta täyttäneellä on äänioikeus.

Kannatusjäsen . Kannattajajäseneksi voidaan hyväksyä oikeuskelpoinen yhteisö tai yksityinen henkilö. Kannattajajäsenellä on puheoikeus, mutta ei äänioikeutta yhdistyksen kokouksissa

Yhteisöjäsen .Yhdistys tai yritys joka tukee yhdistyksen toimintaa

Sen lisäksivoi yhdistys kutsua kunniajäsenekseen Poniraviyhdistyksen toiminnan eteen ansioituneita jäseniä. Yhdistykselle voidaan kutsua kunniapuheenjohtaja ja kunniajäseniä, joista yhdistyksen vuosikokous päättää hallituksen esityksestä. Kunniapuheenjohtajalla ja kunniajäsenellä on äänioikeus. Kunniapuheenjohtajat ja kunniajäsenet eivät maksa jäsenmaksua.

SPRY:n jäsenyyden hinnat

Jäsen 25 euroa / vuosi