Ponitaiturit

PONITAITURIT 2019

Ponitaiturit 2018 oli piloottikilpailu, jossa oli mukana Lahden, Mikkelin, Kouvolan ja Jyväskylän ravinuoret. Vuodelle 2019 kilpailu on avattu valtakunnalliseksi . Nuorisokerhot ilmoittavat kiinnostuksen osallistua kilpailuun ja alueelliset karsinnat  ( maks 4 kpl) järjestetään ilmoittautuneiden kerhojen mukaan.

Sääntöihin voi tutustua  ladattavassa pdfssä.

Ensimmäinen osakilpailu on etelässä ja Lovisassa 10.6.2019. Siihen voi kaikki eteläisen ravinuorikerhot osallistua ilmoittautumalla mukaan, allaolevan lomakkeen kautta .

Seuraava osakilpialu on Vermon poniraveissa 17.8.2019

Aluellisten osakilpailujen voittajat pääsevät finaaliin . Finaalin ajakohta vahvistetaan kesäkuun aikana.

Ponitaitureissa on kyse ennenkaikkea yhdessä tekemisestä - meidän tiimi.

Osakilpailuihin kuuluu ponilähtö, mutta sen lisäksi yhdessä tekemistä: Taitokilpailu ja kannustaminen sekä yhteistyö.
Toisiinsa tutustumisen kautta lisääntyy yhteisöllisyys ja taitokilpailuiden kautta osaaminen kasvaa.

Kilpailun sponsorina toimii MPL Forest - kiitos!

Ilmoittaudu joukkueeseen mahdollisimman pian! Joko tämän linkin kautta tai ratasi nuorisovastaavalle. Sinun ei tarvitse olla kyseisen radan nuorisokerhon jäsen vaan lähiratakin käy.

Vuoden 2018 Ponitaitri kisan voittajajoukkue oli Kouvolan poniohjastajat.

MPL-Forest Oy sponsoriman ponitaituri kilpailun voittajajoukkue sai vuodeksi haltuunsa MPL-Forest Oy:n  lahjoittaman kiertopalkinnon, joka on toimitusjohtaja Mika Lehtisen vuonna 1985 Santahaminan varuskunnan sotilasratsastuksen kouluratsastuskisoista voittama mestaruus pokaali  sekä 500€ rahaa oman toimintansa rahoittamiseksi.

Yhdessä tekemistä!
Lataa tästä esite (pdf).

Ilmoittaudu tässä Ponitaiturit -joukkueeseen! Voit ilmoittautua vaikka oma ratasi ei olisikaan mukana, jos pystyt muuten osallistumaan.

Ensimmäinen osakilpailu on Loviisassa 10.6.2019

Finaali Vermon poniraveissa elokuussa 2019.