SPRY NuToKu

SPRY nuorisotoimikunta 2023-24

Suomen Poniraviyhdistyksen hallitusjäsenet Nora Rantanen  ja Taiga Järvenpää ovat  koonneet maan kattavan SPRY:n Nuorisotoimikunnan alias SPRY NuToKun. Toimintakausi on maaliskuu 2023 - kevät 2024.

Nuorisotoimikunta on nuorten poniraviharrastajien verkosto. Toiminnalla Nutoku haluaa lisätä Poniraviurheilun näkyvyyttä ja olla mukana tekemässä harrastuksen tulevaisuutta. NuToKu koostuu SPRY:n nuorisojäsenten lisäksi vaikuttamisesta innostuneista nuorista ympäri Suomen.

Poniraviurheilu innostaa mukaan vaikuttamaan

Vaikuttamisessa ja toiminnan näkyväksi tekemisessä teot puhuvat puolestaan.

Nuorisotoimikunnan tärkeä tehtävä on tuoda nuorten ääntä kuuluville ja tehdä nuorten näköistä toimintaa. Suomen Poniraviyhdistys mahdollistaa toiminnan ideoiden, sparrauksen, mentoroinnin ja toimintabudjetin muodossa.

SPRY Nutoku viestii facebookin ja instagramin kautta. NuTokun jäsenet tavoittaa esim Whatsapp -viesteillä ja Poniraviyhdistyksen sähköpostiosoitteen kautta poniraviyhdistys@gmail.com.

Nutoku jäsenet ovat :

Annareetta Kuusela, Laura Jauhojärvi, Julia Kettu, Sini Räisänen, Enna Käyhkö, Senja Kopalainen, Tiiamari Pirttijoki ja  Adele Kalenius. Olkaa rohkeasti yhteydessä.

Esittely tulossa jäsenistä.