Hyväntekeväisyyslähtö Jokimaalla 28.6.2024

18.6.2024

KULTAJOUSI HYVÄNTEKEVÄISYYSAJO LAHDEN JOKIMAALLA PE 28.6.2024

Suur-Hollola perjantaina ajetaan Lahden Jokimaalla viime vuoden tapaan julkkisten ponilähtö. Viime vuonna lähtö keräsi valtavasti kehuja niin osallistujilta kuin katsojiltakin. Voittajavaljakko Jive ohjaksissaan mäkikotka Janne Ahonen saivatkin varmasti ravien suurimmat suosionosoitukset. Tänä vuonna konseptia on kehitetty ja lähdön voittaja pääsee ojentamaan Kultajousen lahjoittaman 5000 euron palkintopotin hyväntekeväisyyteen. Hyväntekeväisyyden kohde on We4You, joka tukee vakavasti sairaita lapsia ja nuoria sekä heidän perheitään.

Kilpailu ajetaan 1000 m matkalla, jossa avustajat saattavat valjakot matkaan linjalähetyksellä. Tapahtuman mahdollistamiseksi tarvitsemme jälleen jäsentemme apua. Mikäli sinulta löytyy toimiva poni, jonka voisit tuoda perjantaina 28.6. Jokimaalle, ole yhteydessä allekirjoittaneeseen viimeistään 24.6.2024. Poneja tarvitaan 5–6 ja kaikilla tulee olla kilpailuvarustus (potkuremmi on pakollinen). Ponin taustavoimille on tarjolla Suur-Hollola lippuja joko lauantaille tai sunnuntaille tai vaihtoehtoisesti ruokailu perjantain raveissa.

Tehdään yhdessä hyvää!

Lisätietoja ja ilmoittautumiset: