Ponitaiturifinaali 7.6.2024 Teivossa

27.6.2024

Ponitaiturinkisa ratkottiin 7.6.2024 Teivossa

6 joukkuetta kutsuttiin finaaliin ratkomaan ponitaiturikisan kirkkaimista mitaleista .

Karsinnat finaalissa suoritettiin sometehtävinä instagramissa. Nämä tehtävät löytyy hakusanalla _ponitaituri2024. Karsintatehtävät oli kaikilta joukkueilta  graaffisesti hienosti suunniteltu ja huolellisesti valmisteltu. Tehtävät ovat opettavaiset ja niitä voi käydä katsomassa jälkeenpäin. Tekijät ovat varmasti kehittyneet kameran edessä ja takaa tehtäviä tehdessä. Videoklipit ovat hyviä opetusvideoita , ja jäävät muistiin. Todella hienoa materiaalia.

Kilpailun toteuttamisesta vastaa Suomen Hippos ja Suomen Poniraviyhdistys. Johanna Pökkä oli Hippoksen  puolestapaikalla tuomaroimassa ja palkitsemassa.

Perjantaina paikalle saapui seuraavat joukkueet; Ylistaron ponitaiturit Ylistarosta, Team Akat Ähtäristä , Teivon Taiturit Tampereelta, Tuovilan Tammat Seinäjoelta , Ravitaitajat Riihimäeltä ja Team Prärien Loviisa -Maarianhamina.

Joukkueet aloitti päivän yhteisellä lounaalla Ravintola Grand Prixissä , Spryn suurleiri osallistujien kanssa. Teemana luodaan yhtälöllisyyttä.

Kun mahat oli täynnä siirryttiin tehtäviin, jotka oli 3 osassa. Tietovisa, lääkintätehtävässä jossa piti laittaa betadinehaudeponille ja poniviesti jossa piti suorittaa ponin kanssa agilityradan. Tämän jälkeen oli pieni tauko jolloin joukkueet saivat valmistautua kannustuskisa osiolle. Joukkueen valitsema valjakko ponitaiturilähdössä kannustettiin äänen ,värikkyyden , banderollien ja yhteishengen voimalla. Ja sitä oli.

Voittajajoukkue vuonna 2024 on Team Prärien Loviisa -Maarianhamina.

2. Teivon Taiturit

3. Tuovilan Tammat

4. Team Akat

5. Ylistaron Ponitaiturit

6. Ravitaitajat , Riihimäki

Kiitämme Teivossa olleiden joukkueiden kakkia osallistujia ,teissä hehkui valtava yhteishenki , nuoruuden into ja lajia kohtaan aito  kiinnostus . Jos teistä tulevaisuus on kiinni , niin ei ole huolen häivää 😊

Kiitos
Suomen Poniraviyhdistys

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.