Suomen Poniraviyhdistyksen Nuorisotoimikunta alias SPRY NuToKu hakee jäseniä

9.10.2019

Pinja Iltanen

SPRYn hallituksen nuorisojäsenet Ida Rintala ja Pinja Iltanen kokoavat SPRY NuToKun. Nutokun tehtävä olla yhteydessä Spryn hallitukseen , ovat ns viestintuojina kentän nuorilta . Nutoku esittää Spryn hallitukselle mm poniraviurheiluun liittyviä kehittämistarpeita , koulutuksia ym.

Nutokun kokoavat Spryn varajäsen Pinja Iltanen,  20 vuotias Haminalainen , ajannut 10 vuotiaasta  lähtien ponilähtöjä , nyt on lähemmäs 500 ponilähtöä ajettu. Sekä Spryn nuorisojäsen Ida Rintala , 16 vuotias Espoolainen , ajannut ensimmäiset starttinsa 11 vuotiaana , nyt on reilu 50 starttia ajettu.

Jos oet 12- 25 vuotias ja  kiinnostunut olla jäsen Spryn Nutokussa ole yhteydessä Pinjaan tai Idaan.

Nutoku kokoontuu esim WA in kautta , eli fyysistä läsnäoloa ei vaadita . Kokontumiset  tai keskustelut voidaan pitää 2-4 kertaa vuodessa , tai tarpeen mukaan. Jäsenehdokas voi siis olla mistä vaan Suomesta.

Spryn hallitus voi vuorostaan kysyä mielipiteitä Nutokulta.

Spryn hallitus varaa mahdollisesti pienen toimintasumman Nutokun toimintaan.

Spry Nutoku instagram tili on kanava missä myös infoa jaettaisi.

Nuorissa on tulevaisuus , ja nuorten mielipiteet ovat tärkeät.

Pinjalle voi olla yhteydessä sähköpostiin pinja.iltanen@gmail.com ja WA puh nro 044 599 1106

Idalle WA-viestiä puh nro 040-9678669

Ida Rintala