Uusi hevoshuutokauppa St Michel -ravien ennakkotapahtumana

19.4.2022

SUOMEN PONIRAVIYHDISTYS RY TIEDOTE 19.4.2022

St Michel -ravien ennakkotapahtumana järjestetään tänä vuonna ensimmäistä kertaa hevoshuutokauppa. Mixed sales -tyyppisessä huutokaupassa on tavoitteena tarjota myyntiin laadukkaita hevosia valmiista kilpahevosista siitostammoihin ja varsoihin sekä ensimmäistä kertaa myös raviponeja.

Huutokauppatapahtuma järjestetään Mikkelin raviradalla perjantaina 15.7. klo 14.30 alkaen ja huudot alkavat klo 16. Tapahtuma laajentaa St Michel -raviviikonlopun tarjontaa ja huutokaupan ohella tarjolla on monipuolista oheisohjelmaa. Huutokauppatapahtuma on yleisölle ilmainen. Hevoshuutokaupan tapahtumatuottajana toimii Suomen Poniraviyhdistys ry ja järjestelyissä ovat vahvasti mukana tulevaisuuden toimijat eli nuoret. Tapahtuman tavoite on houkutella lajin pariin uusia ihmisiä, tehdä hevosenomistajuutta tutuksi sekä tarjota tulevaisuuden toimijoille mahdollisuus olla mukana rakentamassa tapahtumaa ja lajin mielikuvaa. Huutokaupan meklarina toimii Lauri Hyvönen.

Huutokauppatapahtuma on saanut rahoituksen Mikkeli Events -hankkeesta. Mikkeli Events -hanketta rahoitetaan Euroopan aluekehitysrahastosta. Hankkeen rahoituksen on myöntänyt Etelä-Savon maakuntaliitto.

Lisätietoja:
Anna-Mari Mattila (tapahtuman järjestelyt, yhteistyökumppanuudet), Suomen Poniraviyhdistys ry, hallituksen puheenjohtaja, puh. 040 179 9809

Lauri Hyvönen (myytävät hevoset) puh. 040 564 1405