SPRY IG- Pistemetsästys 2021

Spry IG-Pistemetsästys-kilpailu 2021

Spryn Ig-pistemetsästys kilpailun idea on oppia hevosista kaiken, ja vuonna 2021 valjastetaan oppiminen instagramissa tapahtuvaan pistemetsästykseen.

10 päivä tammikuuta pistemetsästys alkaa ja on käynnissä  tammikuun viimeiseen päivään asti.

Mahdollisuus on voittaa hienoja palkintoja – liity mukaan :)

Säännöt 2021

Kaikki poniraviurheilusta  kiinnostuneet ovat tervetulleita ilmoittamaan mukaan joukkueen.

• Jokainen joukkue koostuu enintään 5 henkilöstä (vähintään 2 ) Yläikäraja on osallistujilla enint. 18 vuotta paitsi joukkueenjohtaja joka saa olla yli 18 v ,  joka vastaa siitä että seuraavat säännöt noudatetaan :
  • Lupa kuvata poneja, hevosia ja ihmisiä.

Itse kilpailuun:

• Joukkue perustaa instagramiin tilin jonka nimeää:@joukkueennimi_sprypm2021,( huomioikaa loppuosa _sprypm2021). Osallistujien etunimet  laitatte  bioon
  • Mukaan ilmoittaudutte lähettämällä sähköpostia Sprylle, Missä kerrotte ;   joukkueen nimi , osallistujat ja yhteystiedot ( riittää joukkueen johtajan) poniraviyhdistys@gmail.com
  • Kuvatkaa/videoikaa haasteita ja kirjoittakaa kuvatekstiin ( numero XX )  mikä haaste on kyseessä, tägätkää #sprypistemetsästys2021
  • Haasteet pisteytetään  faktaan joka perustuu Hippoksen kilpailusääntöihin, varusteoppaaseen, hevoseni.fi  ja SRL :n hevostaitokansioon.
  • Haasteet alkavat 10 tammikuuta ja loppuu 31 tammikuuta 2021 .
  • Mitä on hyvä osata ?
  • Kilpailusääntöjä , hevosen värejä ,merkkejä , anatomia , varusteita , kuolaimet  jne …
  • Palkinnot :

Kolme joukkuetta jotka keräävät eniten pisteitä voittavat :

Seinäjoen kuninkuusraveihin kahden päivän passit !

Kaikki kilpailussa mukana olleet saavat muistopalkinnon!

• Haluatko lisäinfoa ?
    Ole yhteydessä:

Ig kautta tai facebookin kautta Suomen Poniraviyhdistys

Kilpailu toteutetaan joukkueen instagram tilillä

Spry IG-pistemetsästyskilpialu2 22021